Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Γιορτή της μητέρας

Γενικά δεν μου αρέσουν οι ονομαστικές εορτές και η μαζικότητα-εμπορικότητα της όλης κατάστασης.

Δεν είμαι άνθρωπος της μάζας και του "όπου πάει ο όχλος".

Δεν μου αρέσουν τα καλούπια και όσο μπορώ προσπαθώ να τα αποβάλλω από μέσα μου (γιατί όσο και να 'ναι δεν έχω αυταπάτες.....καλούπια έχουμε όλοι!).

Είμαι περισσότερο τύπος του "σε σκέφτομαι κάθε μέρα και σου κάνω δώρο χωρίς ιδιαίτερο λόγο, μια μικρή έκπληξη, έτσι γιατί για μένα είσαι σημαντικός/ή".

Δεν λέω, ωραίος όλος αυτός ο "πανικός", μα πολύ "ροζ" για μένα για να είναι αληθινός.


Έτσι, το 'ψαξα το πράγμα γιατί όόόόλο αυτό το γιορτινό, η φιέστα για την μητέρα δεν μου πολυπάει....μασημένη τροφή χωρίς δεύτερη σκέψη.

Και τι βρήκα;
....θησαυρό!

Διαβάστε εδώ για την πραγματική γιορτή της μητέρας Γαίας, στην Αρχαία Ελλάδα που "εξελίχθηκε" σε γιορτή της μητέρας. Ανοίξτε βιβλία, sites, φωτογραφικό υλικό.

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι λάτρης και πιστή ακόλουθος των Αρχαιοελληνικών πεποιθήσεων.

Και ούτε θα απαγορεύσω στην κόρη μου να γνωρίζει το γεγονός έστω και έτσι "τυπικό" ως είναι.
Θα την μάθω όμως να ψάχνει την ρίζα, να γνωρίζει, να αναρωτιέται.
Να βάζει το μυαλουδάκι της να "δουλεύει".

Μεγάλη γιορτή είναι η καθημερινότητα, που παίρνω τις αγκαλιές και τα φιλιά της στιγμής.
Εκείνα που σου γεμίζουν τις μπαταρίες και είσαι έτοιμη να συνεχίσεις για το υπόλοιπο της ημέρας.

Γιορτή είναι να την βλέπω να εξελίσσεται, να ωριμάζει.
Γιορτή είναι να ξεπερνάει τον ίδιο της τον εαυτό και να τα καταφέρνει στα δύσκολα.
Γιορτή είναι να μαθαίνει από τα λάθη της.
Γιορτή είναι να εκφράζεται.
Γιορτή είναι να δημιουργεί.
Γιορτή είναι να ξέρει να ζει τη ζωή της.
Γιορτή είναι.......(εδώ συμπλήρωσε κάτι δικό σου...)

Και τα δώρα μου να είναι η επιβράβευση ότι και σήμερα τα κατάφερα και μακάρι αύριο, μεθαύριο να δω το παιδί μου να έχει ανοίγει τα φτερά του γεμάτο αξίες, συναισθηματική και ψυχική ισορροπία.

Και φυσικά, όλο αυτό είναι μόνο απλές λέξεις τοποθετημένες η μια δίπλα στην άλλη....και ξανα-υπόσχομαι, στον εαυτό μου,  να την μάθω τουλάχιστον τα μισά απ' όσα γράφω....να κάνω το καλυτερότερο δυνατό 👧 και για τις δυο μας.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες, σε κάθε σημείο του κόσμου...χρόνια πολλά και κάθε μα κάθε μέρα!!!

Εις το επανιδείν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: