Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Το καρτεράκι

Μου συστήθηκε μέσα από μια σπονσοραρισμένη διαφήμιση στο φατσοβιβλίο.

Αμέσως μου έμεινε στο μυαλό.
Αρχικά, το πιασάρικο όνομα του προϊόντος.

ΚΑΡΤΕΡΑΚΙ 

Δεύτερον έψαχνα για ένα τσάι έτοιμο μιας και δεν είμαι καλή στο να φτιάχνω δοσολογίες με διάφορα μαντζούνια.

Τρίτον, ήθελα ένα τοπικό προϊόν. Και να το!!!

Εκείνη την περίοδο (για όσους με διαβάζουν θα θυμούνται) είχα ξεκινήσει να πίνω τσάι, είχα ετοιμάσει και τα ανάλογα μπισκότα...ολόκληρη ιεροτελεστία λέμε τώρα....

Δεν δοκίμασα και πολλά αλλά αυτό μου έμεινε ως όνομα.

Πήγαινα σε σούπερ μάρκετ, πότε στο ένα πότε στο άλλο....αλλά έλα σου που δεν είναι τύπος του σούπερ μάρκετ το συγκεκριμένο προϊόν....

Εντάξει, το πήρα χαμπάρι....οπότε αποφάσισα να το ψάξω στα τοπικά καταστήματα με βότανα και διάφοραάλλαμαντζούνια!

Ε, ναι...το βρήκα....

Διάλεξα μια γεύση ουδέτερη και που σίγουρα θα μου άρεσε. Το Καρτεράκι πράσινο τσάι με δίκταμο και θυμάρι.

Επέστρεψα σπίτι με τον θησαυρό στην τσάντα μου...μην το "φάει" και ο ήλιος....

Είχα ρωτήσει την πωλήτρια του καταστήματος και μου επιβεβαίωσε ότι πίνεται και κρύο....οπότε...μόλις μπήκα σπίτι λέμε...έβαλα τον βραστήρα....άνοιξα το κουτί....το κάθε φακελάκι τσαγιού ήταν μέσα σε ξεχωριστό σακουλάκι. Πριν το ανοίξω πλησιάσα το σακουλάκι στη μύτη μου....

Τα λόγια περιττά! Μέθυσα από το θυμάρι....έκλεισα και τα μάτια και νόμιζα ότι ήμουν σε κανά βουνό ψηλά και μύριζα θυμάρι.....

Ας επανέλθουμε όμως στην πραγματικότητα!
Στο πίσω μέρος του φακέλου υπάρχουν οδηγίες για την κατασκευή του τσαγιού.

Το ετοίμασα και το έβαλα στο ψυγείο. Μετά ζούσα τις δύσκολες στιγμές της αναμονής και περίμενα καρτερικά να ετοιμαστεί το παγωμένο καρτεράκι μου.

Είχα και πάγο.....ευτυχώς...μέσα σε λίγη ώρα απολάμβανα το παγωμένο αρωματικό μεθυστικό μυρωδάτο τιάλλοναπω τσάι!

Μετά μου ήρθε μια ιδέα.....να το κάνω γλυκάκι (σιγά μη μου ξέφευγε...😄)...

και το έκανα ένα δροσερό ζελέ!!✌

Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο!!

Στο ένα ποτήρι έβαλα μέσα φρούτα και το άλλο το άφησα σκέτο! Φανταστικό, δροσιστικό και ευωδιαστό!!!

Έχω κι άλλες ιδέες για το καρτεράκι και τώρα που γίναμε φίλοι....ποιος μας πιάνει

Εις το επανιδείν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: