Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Ώρα για δώρα


Καλημέρα, καλημέρα!! :)

Με πολύ χαμόγελο και όρεξη, όπως ο φωτεινός ήλιος εκεί έξω, ξεκινώ την μέρα μου.
Ναι, είμαι χαρούμενη και ανυπομονώ να σας δείξω τις χθεσινές μου δημιουργίες.

Λοιπόν, (γκούχου γκούχου...). Βρείτε χώρο μεγάλο....στρώστε τραπεζομάντηλο και ίσως χρειαστείτε και εφημερίδα, να τοποθετήσετε επάνω στο τραπέζι κατά την ώρα του βαψίματος.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

1ον) Αποφασίζουμε ύστερα από ώρες ή και μέρες το τι θέλουμε να φτιάξουμε....έχουμε ψάξει          
        άπειρες ίσως φορές φώτο και σχέδια στον γούγλη και τα θέλουμε όλα όλα όλα!!!
        Για το λόγο αυτό είμαι εδώ, καλέ! Θα σας δείξω και μερικά links για να πάρετε ιδέες !

2ον) Πάμε για ψώνια.
        Έψαξα ιντερνετικά για στεφάνι από φελιζόλ και βρήκα σε ένα πολύ ιδιαίτερο κατάστημα, εδώ   στο Ηράκλειο, με απίστευτη ποικιλία και τιμές.
       Δείτε εδώ το on line τους κατάστημα και πιστεύω ότι όσες/όσοι δεν το ξέρετε θα εκπλαγείτε.
   
Και σχεδόν πάντα, όποιος ασχολείται με τις κατασκευές, ποτέ δεν αγοράζει ΕΝΑ είδος!!
     
Για να τιμήσω λοιπόν, το δημιουργικό μου κομμάτι (χιχιχιχι) αγόρασα, συν τις άλλοις, πανέμορφες πασχαλινές χαρτοπεσέτες!!

Τα σχέδια και τα χρώματα εκπληκτικά και η ποικιλία απίστευτη!!

Πραγματικά αξίζει τον κόπο να τους επισκευθείτε, είτε online είτε δια ζώσης. Θα καλύψει σχεδόν όλα τα γούστα και όλες τις καλλιτεχνικές σας ανησυχίες!!


Ευγενικοί, εξυπηρετικοί και χαμογελαστοί άνθρωποι! Όπως ακριβώς μου αρέσουν ;)

(Από το προηγούμενο πόστ Τα παιδία παίζει...αλλά που; θα θυμάστε ότι σας προτείνω ό,τι αξίζει τον κόπο να δείτε! :) ).

Επίσης στην σελίδα facebook του καταστήματος δείτε ένα πολύ καλό βιντεάκι με πασχαλινές κατασκευές.

 3ον) Ετοιμάζουμε τον χώρο που θα δουλέψουμε...στο πάτωμα, σε τραπέζι...whatever ;)

Για να προχωράμε, γιατί με βλέπω να γράφω ίσαμε αύριο, απλώθηκα στο τραπέζι της τραπεζαρίας (όχι εγώ καλέ.....τα καλούδια μου) και ξεκίνησα.

Από το πολύ Shabbby Chic blog της Chabby Mommy βρήκα ένα πανέμορφο στεφάνι και η αλήθεια είναι ότι το ζήλεψα.
Η Chabby Mommy εξηγεί με πολύ αναλυτικό τρόπο πως φτιάχνουμε την κατασκευή αυτή.

Έχει κι άλλα ωραία πραγματάκια να σας δείξει οπότε μην σταθείτε μόνο σε αυτό ;)
Κάντε μια γύρα...που λεν...

Γύρνα γύρνα γύρνα και γω τον σπάγκο, έφτασα σε λίγο χρόνο στο σημείο που βλέπετε στη φώτο.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι το παρακάτω. Δεν είναι και το καλύτερο μα γενικά καλή προσπάθεια (μην πέσει το σπίτι και μας πλακώσει...!).

Για να δικαιολογηθώ, επειδής η μαμά μου είναι και αυτή καλλιτέχνιδα βεβαίως βεβαίως και απίστευτη πλέκτρα (!!), δεν είχε τα χρώματα που χρειαζόμουν για τα πον πον :(



Το άλλο εγχείρημα ήταν να βάψω βάζα!

Έχεις βάζα;;; Φτιάξε μια πασχαλοκατασκευή !!

Εδώ βοήθησαν και δυο ζουζούνια ;)

Είχα αυτοκόλλητα πεταλούδες, εκτύπωσα και λαγουδάκια διάφορα, τα κόλλησα στο βάζο και άφησα τα παιδιά να βάψουν με χρώματα της επιλογής τους τα βάζα. Στη φάση αυτή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και χρώματα κιμωλίας από το paperword.gr. Επίσης, οι αυτοκόλλητες μπορντούρες χαμηλά στα βάζα είναι από το ίδιο κατάστημα.

Το αποτέλεσμα (πείτε μου, πείτε μου!!) δεν είναι καταπληκτικό;;;;

Η παραπάνω ιδέα έρχεται απ' έξω... :) από το αυτό εδώ το blog .

Τελευταία κατασκευή, είναι τα πάνινα λαγουδάκια!!

Εκτύπωσα σε Α4 σελίδα πατρόν, σχεδίασα πάνω στο ύφασμα το περίγραμμα αλλά και λίγο πιο έξω από αυτό για να έχω χώρο να βάλω το γέμισμα από χόρτο. Κόλλησα τα δύο υφάσματα με σιλικόνη μιας και δεν είμαι καλή στο ράψιμο!




Γέμισα με χόρτο το λαγουδάκι και η κατάληξη είναι αυτά εδώ που βλέπετε...πανεύκολα και παν-γρήγορα!!!

Η ιδέα είναι από αυτό εδώ το blog.

Αν θέλετε μπορώ να σας φτιάξω και βίντεο για το λαγουδάκι και το βάζο. (Γράψτε μου στα σχόλια...ναι;;;)




Άλλες ιδέες θα βρείτε στα παρακάτω links:

DIY δώρα

Ιδέα από το mother'sblog.gr για μαμάδες με καλλιτεχνικές  ανησυχίες

owlmommy

rodidees

Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά που με διαβάσατε και έχω κι άλλα μέχρι να έρθει το Πάσχα (αυγά βάψαμε, δεν βάψαμε;;; ).

Αν σας άρεσε το άρθρο μου και το βρίσκεται αρκετά ελκυστικό για να δημιουργήσετε, μην διστάσετε να το προωθήσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: