Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Οι άλλοι...

Καλημέρα, καλημέρα και καλή χειμωνιάτικη εβδομάδα!
Κρυουλάκι κάνει σήμερα...μα χρειάζεται. Έχει κι αυτό την ομορφιά του. Μαζευόμαστε περισσότερο στα σπίτια, χουχουλιάζουμε κλπ κλπ....
Έχει τύχει λοιπόν πολλές φορές να βρισκόμαστε σε φιλικό ή συγγενικό σπίτι με το παιδάκι μας. Οι γονείς του παιδιού (κατά τη δική μου άποψη) είναι υπεύθυνοι για τη διαπαιδαγώγηση και όχι μόνο του παιδιού τους. Έλα σου, όμως που και οι άλλοι έχουν άποψη, ιδιαίτερα όταν έχουν παιδιά, είτε είναι πλέον πολύ μεγάλα είτε μωρά. Και εκεί αρχίζει, τουλάχιστον για μένα, ο εκνευρισμός. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν σου δίνουν απλά συμβουλές όταν τους ζητηθεί, μα σου λένε ότι αυτό που κάνεις δεν "πρέπει" να είναι έτσι!! Μπα....και ποιος το λέει? Επειδή δηλαδή αυτός/ή ο κάποιος/α μεγάλωσε ένα ή και περισσότερα παιδιά σημαίνει ότι ο τρόπος διαπαιδαγώγησης που χρησιμοποίησε/ει θα τον μεταδώσει και στο δικό μου??? WHY?? Εγώ θέλω το παιδί μου, που κλείνει παρεμπιπτώντως τον 10ο μήνα σε μερικές ημέρες, όταν τρώει να του βάζω στο τραπέζι λίγη από την τροφή του (φαγητό του, αν είναι κάτι μη ρευστό) να παίξει, να την επεξεργαστεί με τα χέρια της και έτσι για μένα μαθαίνει.......Έτσι θέλω, δικό μου παιδί είναι...Όποιος έχει αντίθετη άποψη να κάνει παιδί και να το μάθει αλλιώς. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνουμε στο σπίτι φίλων και να κάνουμε το ίδιο...κάποια στιγμή θα το κόψουμε...μέχρι τότε όμως στο σπίτι μου θέλω σε ένα σημείο η κουζίνα μου να γίνεται λιγάκι χάλια...δική μου είναι και αυτή, εγώ τα μαζεύω...!!! Ουφ...
Και γενικότερα, ακόμη...μην κάνεις εκείνο, μην κάνεις το άλλο...μην καθήσει κάτω και κρυώσει...μην της δίνεις τα παιχνίδια από το πάτωμα (το οποίο τουλάχιστον στο σπίτι μας καθαρίζεται κάθε μέρα)...Εγώ θέλω να κάνει αντισώματα!!! Πόσες και πόσες φορές έχει βάλει κάτι στο στόμα της και δεν την έχω πάρει χαμπάρι....Μην είμαστε υπερβολικοί!! Προσεκτικοί, ναι...
Άσε δε που πιστεύουν ότι ξέρουν τα πάντα επειδή έχουν μεγαλώσει παιδιά. Πρώτα είμαστε άνθρωποι και μετά γονείς! Ωρες ώρες νομίζω ότι με θεωρούν "λάθος", "κακή" μαμά...Ακούω..."άσε, εσύ δεν ξέρεις!!!" ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!!

Αφήστε με λοιπόν να μάθω τι σημαίνει γονιός!!!!

Φυσικά, και δεν είμαι τέλεια!!! Είναι το πρώτο μου παιδάκι και σε μερικά θέματα είμαι υπερπροστατευτική και ίσως μερικές φορές λόγω άγνοιας (μέχρι να συνηθίσω το νέο τρόπο ζωής) να έκανα μερικά λαθάκια. Ευτυχώς νομίζω χωρίς ιδιαίτερο κόστος για εκείνη! Αχχχ...αυτοί "οι άλλοι"!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: