Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Ο χρόνος μου!



Γίναμε πλέον 9 μηνών και η επικοινωνία με τη μικρή "αλωνίστρα" του σπιτιού μου έχει άλλαξει. Με κάνει πολύ πολύ ευτυχισμένη που μπορούμε να επικοινωνούμε σε διαφορετικό επίπεδο! Το παιδί μου μεγαλώνει! Δεν θέλω να γίνω γλυκανάλατη χαζομαμά, μα έπειτα από τόσους μήνες μονόπλευρης επικοινωνίας, τις τελευταίες μέρες βλέπω δείγματα της αμφίδρομης!
Αυτό είναι το παιδί μου!
Θα απορείτε βεβαίως γιατί η ανάρτηση έχει τίτλο "Ο χρόνος μου". Σκεφτόμουν σήμερα λοιπόν, την έννοια του χρόνου. Κατέληξα στο ότι είναι το σημείο που σταματάς να σκέφτεσαι και απλά ζεις.! Όπως με την Ηρώ μου!
Το χαμόγελό της, η φωνούλα της, οι λέξεις που προσπαθεί να προφέρει, η αγκαλιά της, τα φιλιά της, ο τρόπος που με κοιτάζει....

Ηρώ μου, Χρόνια πολλά!!! Τα πρώτα μας Χριστούγεννα μαζί! Με κάνεις πολύ ευτυχισμένη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: