Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Να μείνουμε ή να επιστρέψουμε??



Η κόρη μου με έβαλε πάλι σε σκέψεις...προχθές που ήμουν στην κουζίνα την άκουγα και χτυπούσε ένα κουτί...δεν είναι συνηθισμένος ήχος κουτιού από παιχνίδι...τι να βρήκε πάλι και που είναι!!! Πάω στο δωμάτιό της και τη βρίσκω να κοπανάει έναν παμπάλαιο κουμπαρά...μου....ασήκωτος και με τρομερό θόρυβο...."κάτσε Ηρώ μου"...της λέω..."να δούμε μπας και έχουμε φυλάξει τίποτα αξιόλογο εδώ μέσα...." Ανοίγω τον κουμπαρά και...ωωω...ναι....δραχμούλες....Σοκαρίστηκα! Εκτός από το χαμό που γίνεται στην πολιτική σκηνή και τον φόβο που μας προκαλούν τα ΜΜΕ έχω και την Ηρώ που μου βρήκε αυτόν τον κουμπαρά με...τις...δραχμούλες!!! Κλείνω τον κουμπαρά...τον αφήνω πάνω στη βιβλιοθήκη και βάζω την Ηρώ για ύπνο μιας και ήταν ώρα της να κοιμηθεί....Πάω στην κουζίνα...το φαγητό σχεδόν κάηκε..πόση ώρα σκεφτόμουν τη δραχμούλα? Το φόβο μου για το τι θα γίνει και τα παιχνίδια που παίζονται στις  πλάτες μας! Για τις ευκολότερες λύσεις και πιο δόκιμες για το πολιτικό και οικονομικο-κοινωνικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε...για τις πιθανότητες να έχουν βρει λύσεις άλλες οι Ευρωπαίοι σε περίπτωση "αναχώρησής" μας από το χαζονόμισμα που έχει γίνει STAR πια! Και για τις πιθανότητες που συζητιούνται για την προβληματική μετάβαση από εμπρός προς τα πίσω!!! Μήπως θα ήθελα να ήμουν αυτή τη στγμή από τους ηλικιωμένους που κάθονται στα καφενεία και συζητούν τα τεκτενόμενα μα παρόλα αυτά έχουν φτάσει σε ηλικία που ο κύκλος τους σχεδόν όσον αφορά στην κοινωνικό-οικονομικό-πολιτική σκηνή έχει κλείσει και κοιτούν τους νέους τι θα κάνουν!! Μπερδεύτηκα ή με μπέρδεψαν? Με αγχώνουν με φοβίζουν και κρατούν τη ζωή μου και τη ζωή της κόρης μου στα χέρια τους??? Χμμμμ.......Θα πάρω την πιθανότητα ότι δεν είναι έτσι...Εχω αυτή την επιλογή. Να παλέψω για το διαφορετικό και το καλύτερο για μένα και κατ' επέκταση για τους γύρω μου....Κι όλα αυτά γιατί ενδιαφέρομαι και όχι γιατί αδιαφορώ....

Υ.Γ. Το παραπάνω γράφτηκε πέρυσι το χειμώνα....είπα να το δημοσιεύω μιας και ακόμη με αγχώνει η παρούσα κατάσταση...τίποτε δεν έχει αλλάξει....εκεί πάνω ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: