Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Μπισκότα οδοντοφυίας




Αχχχ αυτά τα δοντάκια...Από τον τρίτο μήνα περιμέναμε..περιμέναμε...περιμέναμε...Έλεγε η γιατρός ότι έχουμε πρόωρη πιθανόν οδοντοφυία... Τίποτα...Επιτέλους στον έκτο περίπου μήνα είδαμε τα πρώτα δύο!!
Βέβαια, δεν κατάλαβα πως έγινε, πότε έγινε...απλά κάποια στιγμή έβαλα το δάχτυλό μου στο στόμα της και ένιωσα να τσιμπάει κάτι!! Ουάου...ανακάλυψη...Ναι...ναι τα δύο πρώτα δοντάκια...Γελοία αντίδραση...έτσι όμως ένιωθα! Δεν ξέρω αν χάρηκα που επιτέλους εμφανίστηκαν, αν χάρηκα που ως νέα μητέρα τα ανακάλυψα (τρομερό!!) ή αν χάρηκα που επιτέλους θα μασάει/δαγκώνει καλύτερα (καλό είναι αυτό τώρα???).

Τέλος πάντων...ξέφυγα από το θέμα...

Όσο καιρό με απασχολούσαν τα δοντάκια της Ηρούς μου, και γενικότερα η διατροφή της μετά τον πέμπτο μήνα, έψαχνα στο αγαπημένο μου site για συνταγές, www.sintagespareas.gr, γενικώς. Έπεσα, λοιπόν, πάνω στα μπισκοτάκια αδοντοφυίας (www.sintagespareas.gr/sintages/mpiskota-odontofiias.html). Επειδή μου αρέσουν πολύ τα γλυκά (περισσότερο να τα φτιάχνω) ενθουσιάστηκα και σκέφτηκα ότι μπορώ να της δίνω μπισκοτάκι που θα έχω φτιάξει εγώ και όχι του εμπορίου που όπως και να' ναι το κατιτίς τους παραπάνω σε χημικά το έχουν.....Απλά και γρήγορα ένα μικρό σνακ και μια λύση στα πονεμένα ούλα του μωρού. Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε και δεν θα χάσετε...

Επίσης, θα βρείτε πολλές πολλές ιδέες για παιδικές τροφές και πολλές γεύσεις για να ευχαριστηθεί ο ουρανίσκος σας!!.
Σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: