Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Μαμά, είμαι μεγάλη τώρα; (ΜΕΡΟΣ 1ο - ΦΑΓΗΤΟ)

Πριν 5 χρόνια είχα κάνει ένα post με τίτλο "Μαμά, μεγαλώνω..." όπου μέσω εμού η Ηρώ σας είπε πως μεγαλώνει και ποιες είναι οι ανάγκες της.

Πλέον δια στόματος Ηρούς μιας και όχι απλά μιλάει...κελαηδάει....και δεν σταματά μόνο στον ύπνο της. Όπως σχεδόν όλα τα παιδιά...

Η φωνή της έγινε στεντόρεια....

Η λέξη μαμά κρέμεται στη γλώσσα της.

Και ακόμη με πειράζει και με φωνάζει, έτσι για να δει αν είμαι σπίτι, αν είμαι κοντά της, αν την κοιτώ.

Παρόλα αυτά βρίσκεται νομίζω σε μεταβατικό στάδιο.

Κάποιες φορές την πιάνω να έχει μωρουδίστικες ανάγκες.

"Ντύσε με, τάϊσέ με, βάλε μου τα παπούτσια"....πάει μπρος πίσω έως ότου ισορροπήσει....κάπου το διάβασα αυτό και έχει λογική.

Εξάλλου έχουν πολύ γλύκα αυτές οι περιποιήσεις και δεν είναι έτοιμη να τις χάσει. Ποιος άλλωστε θα ήθελε....

Και επειδή έχει πλέον πολλά να πει, το πόστ θα το χωρίσω σε μέρη και θα ξεκινήσω με το θέμα ΦΑΓΗΤΟΥ.

Φανταστείτε λοιπόν, το 1,20m ύψους λουλούδι, να λέει τα παρακάτω:

(έτοιμοι;;;....πάμε)

_Μα τι κάαααανεις;;;; μου τραβάς τα μαλλιααααά;;; Ααααα....μπαίνουν στο πιάτο.....δεν το κατάλαβα 😏 (και μανίκια ρούχων μπαίνουν μέσ' το πιάτο...γενικώς ακόμη όλα δοκιμάζουν τις σπεσιαλιτέ του σπιτιού)

_Μαμά, ένα πιάτο παρακαλώ να φάω το μπισκότο μου; Εντάξει, εντάξει....δεν θα πέσει κάτω είτε το πιάτο είτε όόόλα τα ψίχουλα....(καθώς μιλάει κοιτάζει αλλού και πέφτει ευθύς αμέσως στο πάτωμα...και αν όχι μόνο το πιάτο αλλά και η Ηρώ)

_Τι είναι αυτά τα πολύχρωμα στο πιάτο μου;;; Δεν τρώω...δεν μου αρέσει....δεν με προσέχεις....σου το χω πει...δεν μου αρέσουν (κλαίει) και συ δεν με ακούς....(το κλάμα συνεχίζεται....)....δεν θέλεις να φάω το φαγητό που μου αρέέεεεεσει.....(βλέπει τη μπαγκέτα)....πήρες μπαγκέτα;;;; (αλλάζει το σκηνικό στο πρόσωπο, μπροστά μου η κυκλοθυμικότητα) 😊.....καλά...θα δοκιμάσω....(ποτέ δεν το τρώει όλο μα τουλάχιστον δοκιμάζει τώρα πια)

_Αύριο δλδ θα μεγειρέψεις φακές;;;; Καλάαααα...εντάξει....θα φάω.....μπλιάχ βέβαια αλλά θα φάω...πωπωπωπωπωπω.....φακέεεεεεεες....(αρχίζει μίρλα)....δεν μπορώωωωωωω......Μπαγκέτα όμως θα πάρεις; έτσι;...άμα πάρεις θα φάω 😇 (μαγικά κάνει η μπαγκέτα)

_Μετά το φαγητό έχει παγωτό;;;;;;;Αλήθεια μου λές...;;; που;;; που είναι;;;; ποιο πήρες; αυτό που μου αρέσει;;;; να δω;;; που το χεις;;; δειξε μου;;; (παθαίνει ζιγκ ζαγκ και αποσυντονίζεται γενικώς)

_Τι θα πει δεν ξέρεις τι να μαγειρέψεις...αφού σου έχω πει τι μου αρέσει....που το δύσκολο...πωπωπωπωπωπω....σιγά το πράγμα....να...σου βρήκα...φτιάξε μακαρόνια....μην κουραστείς κιόλας....βρήκα λύση;;; Ε;;;.....πάμε τώρα να παίξουμε...άντε σήκωωωωω.....(πιο σημαντικό το παιχνίδι.....είπαμε...τη βγάζουμε και με μακαρόνια....κάθε μέρα όλη μέρα)

_μμμμμμμ.......η γιαγιά το φτιάχνει νομίζω κάπως καλύτερα.....νομίζω...δεν είμαι και σίγουρη (άτιμη τσαπερδόνα)

_Αύριο λέω να φάμε μακαρόνια......αν μπορείς και μεθαύριο...και την άλλη μέρα....μην δυσκολεύεσαι με διαφορετικά......σμουτς (πέφτει και το φιλί για καλόπιασμα)

_(Μιας και λέμε για μακαρόνια) Μαμά, μου συμβαίνει κάτι παράξενο...τα μακαρόνια τα θέλω μόνο με τυρί...σκέτα...ξέρεις εεε;;;....(ξέρεις, ξέρεις....ανθότυρο μόνο, νερόβραστα!!) στο παστίτσιο όμως τρώω και τον κιμά και την κρέμα.....τι μου συμβαίνει;;; (εσύ θα μου πεις.....εχμμμμμ!)

_Μαμάααααα...πεινάω.......φρούτο;;;;.....σοκολάτα έχει;;;;....δεν πήρες;;;;......φρούτο;;;;....καλά....κεράσια ή φράουλα.....μόνο....στο μπλέ πιάτο αλλιώς δεν τρώω....(τουλάχιστον διαλέγει πιάτο 😅)

_Έλα, σήμερα θα μαγειρέψω εγώ...θα μου λές και γω θα κάνω....πως ψήνονται τα μακαρόνια;;;; 😆 (όχι πάλι.....)

_Στο σχολείο να μου βάλεις κρακεράκια να φάω....(βάζω κρακεράκια)...όχι, όχι...βάλε μπάρα δημητριακών (βγάζω κράκερ, βάζω μπάρα)....ή μάλλον κανά τοστ....τι λες;;;; 😕 (εδώ μετράς μέχρι το 10...υπομονή)

__Βαριέμαι να φάω.....θα με ταΐσεις;;;; (tricky ερώτηση.....αποφεύγω δια την πλαγίας οδού.....)

_Που;;;...που;...που λαδώθηκα;;; όχι μαμά...αυτό είναι νερό...έπλυνα τα χέρια μου....(κούνια που με κούναγε)

__Μπορείς την επόμενη φορά να κάνεις την ντομάτα να μην φαίνεται σε κομμάτια;;; (μάνα μάγος)

_Στο τοστ μου σήμερα ήθελα μόνο γαλοπούλαααααα.......δεν το ήξερες;;;;....έπρεπε να το ξέρεις....μαμάαααα......δεν το θέλω.....(μάνα μάντισσα)

_Δεν μου αρέσει στο τηγανητό αυγό έτσι που τρέμει το ασπράδι.....'ντάξει και το ζελέ που μου αρέσει πολύ, τρέμει, άλλο αυτό είναι άλλο (εμμμ.....όπως και να 'χει, είναι άλλο)

_Πιτούλα έχουμε;;; (τη σφακιανή εννοεί με τη μυζήθρα μέσα)...δεν έχουμε;;;; και γω τώρα τι θα φάω.....που πεινάωωωωωωω......δεν με σκέφτεσαι.....πεινάω......(κλάμα που σκεφτόταν την πιτούλα τη λαχταριστή και πρέπει να φάει γιαούρτι ή κάτι άλλο)

Και η διασκέδαση συνεχίζεται!!!

Εις το επανιδείν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: