Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Εντολές και αποφάσεις

Καθημερινά σχεδόν υπάρχει το πρόβλημα του μπάνιου ή ντουζ.

Γυρνάμε από την προπόνηση ποδοσφαίρου, είναι από πάνω μέχρι κάτω μέσ' το χόρτο...τα γόνατα πράσινα από το γρασίδι, το πρόσωπο αναψοκοκκινισμένο τα μαλλιά ανάκατα λες και πάλευε!!

Έχω κάνει άπειρες προσπάθειες και αλλαγές πλάνων για να την πείσω να κάνει μπάνιο. Μην μου πείτε ότι εσείς είστε από τις τυχερές μαμάδες που ό,τι λέτε γίνεται; και στην περίπτωση του μπάνιου να σας λεν αμέσως...."Βέβαια, φυσικά και πάμε για μπάνιο να είμαι καθαρός/καθαρή!".



Το είπα με το καλό, το είπα με το αποφασιστικό, το είπα παρακαλώντας (έφτασα κι εκεί!!), τίποτε....πάντα το ίδιο βιολί! Εεεεελλλλααααα μαμμμαααααα σε λιιιιιιιγοοοοοοο...

Το σε λίγο είναι ΠΟΤΕ!!

Έτσι, λοιπόν, εχθές καθώς διάβαζα το βιβλίο της Κας Σιντορέ.....με πλησίασε και της  είπα ότι σε λίγο να ετοιμαστεί για μπάνιο....

Μααααααα......

Είχε αφήσει δίπλα μου ένα χαρτί που μουτζούρωνε και πως μα πως μου ήρθε η ιδέα....

Της λέω....αντί να βάλεις αμέσως τις πιτζάμες σου, ανάμεσα στο τώρα που είσαι με τα ρούχα ποδοσφαίρου και το μετά με τις πιτζάμες...εεε εκεί ανάμεσα χωράει το ντουζ...


Και έπιασα το χαρτί και της το ζωγράφισα.....

Ένα κοριτσάκι με υποτιθέμενα ρούχα ποδοσφαίρου (και η ίδια πρόσθεσε ένα συννεφάκι που φωνάζει "ΑΑΑΑΑ"), παραδίπλα ένα άλλο κοριτσάκι με υποτιθέμενες πιτζάμες και στη μέση μια ντουζιέρα..... (μην φανταστείτε κανένα σκίτσο μεγάλου ζωγράφου...σαν μικρό παιδί ζωγραφίζω κι εγώ).

Μην γελάτε....σας βλέπω......😮😮😮

Πιο πολύ λοιπόν ασχολήθηκε με το ότι τα μαλλιά της είναι ίσια στην πραγματικότητα και όχι σγουρά όπως τα ζωγράφισα, παρά το ίδιο το θέμα!!

Η οπτικοακουστική δούλεψε!!

Και μάλιστα της το θυμίζω ακόμη και σήμερα και πάντα πιάνει 👍

Εις το επανιδείν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: