Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Πάει ο παλιός ο χρόνος...



ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Επιστρέψαμε μετά από ένα μικρό διάστημα απουσίας μας....ανωτέρα βία, ας το πούμε!!!

Τέλος πάντων....Εδώ είμαστε πάλι και πρακτικά ήρθε και το 2012!!! Ουαουυυυ!!!! Πάμε για νέες περιπέτειες! Πέρασε ο καιρός με πολλά πολλά έντονα γεγονότα εντός και εκτός σπιτιού! Με άλλα λόγια...υπήρχε έντονη κινητικότητα :)

Προσωπικά, όμως, η χρονιά δεν άλλαξε στις 31/12/2011.
Η Πρωτοχρονιά (εσωτερική αλλαγή) ήρθε για μένα πριν από 2 μήνες περίπου. Εκείνη τη στιγμή που άρχισε να ανοίγει η καρδιά μου, να ακούει, να βλέπει καλύτερα. Τη στιγμή που μαγικά πάρθηκε η απόφαση ότι όπως και να είναι τα πράγματα εντός και εκτός, ΘΕΛΩ να σταθώ αξιοπρεπώς. Όλα προχωρούν..η Ηρώ μεγαλώνει...δεν θέλω να μένω πίσω...

Κάνοντας τον απολογισμό μου βλέπω για ακόμη μια φορά ότι αγαπώ πολύ αυτό που λέγεται οικογένεια...και οι τρεις να γίνουν τέσσερις!! Είναι παράξενο, μα τον καιρό που ζούσα "ελεύθερη και ωραία" δεν ένιωθα τόόσο ολοκληρωμένη και με πραγματικούς στόχους (ήταν μόνο ατομικοί)...που ορισμένες φορές δεν θέλουν αναβολή. Γίνομαι καλύτερος και ωριμότερος άνθρωπος μέσα από το παιδί μου και το σύντροφό μου. Μου υπενθυμίζουν αρκετές φορές πράγματα που αμελούσα πριν να τα κάνω πράξη.
Ουπς....το σποράκι μου ξύπνησε!! :)

Φιλιά πολλά και ανοίξτε την καρδιά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: